Przed nami trzecia edycja konkursu EB Kreator organizowanego przez GoldenLine. Na zgłoszenia pozostało naprawdę niewiele czasu. Do 30 listopada można zgłaszać projekty z zakresu employer brandingu, w tym marketingu rekrutacyjnego. I jest to świetna okazja do tego, aby stanąć obok takich gwiazd employer brandingowych, jak IKEA czy PZU.

Mnie osobiście cieszą tego typu plebiscyty i konkursy, bo jako Polacy często czujemy niepotrzebną skromność, a nawet niechęć do chwalenia się swoimi sukcesami. EB Kreator to również możliwość pokazania dobrych praktyk i inspirowania innych w ważnym dla HR-owców obszarze, jakim jest employer branding.

Co zrobić, aby wziąć udział w konkursie? Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.ebkreator.pl oraz załączyć prezentację zawierającą opis projektu.

Jury już pewnie nie może doczekać się obrad, a uroczysta gala, podczas której nastąpi ogłoszenie laureatów będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń.

Udostępnij:
Autor wpisu: Ula Zając-Pałdyna
Założycielka HR na obcasach, właścicielka agencji doradztwa personalnego, prawniczka pisząca doktorat z zarządzania.