Employer branding po polsku – kilka słów o mojej książce

Zorientowałam się kilka dni temu, że na blogu nie pojawił się ani jeden artykuł dotyczący mojej książki. Premiera zbliża się wielkimi krokami, ja dostaję od Was zapytania o książkę, więc chcę Wam opowiedzieć, czego możecie spodziewać się po lekturze Employer branding po polsku.

Czy moja książka jest dla Ciebie?

Rozpoczynając pisanie książki długo zastanawiałam się, kto powinien być jej odbiorcą. Po wielu przemyśleniach doszłam do wniosku, że Employer branidng po polsku powinien być książką nie tylko dla osób zajmujących się employer brandingiem czy szeroko rozumianym HR-em. Bardzo bym chciała, aby z przyjemnością i ciekawością moją książkę przeczytali menedżerowie oraz osoby zarządzające. I właśnie z tą myślą pisałam swoją książkę. Chciałam w niej przekazać wiedzę, doświadczenie i inspiracje, które zaciekawią nie tylko osoby zajmujące się tematyką EB. Jeśli więc wiesz, że skrót EB nie oznacza jedynie piwa, ta książka może być dla Ciebie 😉

Co możesz w niej znaleźć?

Pisząc książkę starałam się wejść w buty osoby, która ma styczność z marką pracodawcy. Chciałam tym samym pokazać swojemu czytelnikowi, o kim powinien myśleć, podejmując jakiekolwiek aktywności związane z marką pracodawcy. Zwyczajowo mówi się o kandydatach, pracownikach oraz byłych pracownikach. W mojej ocenie jest to zbyt okrojone podejście do grup interesariuszy, bo jest ich po prostu więcej. W książce znajdziesz perspektywę aż siedmiu grup interesariuszy marki pracodawcy:

  • Kandydaci
  • Osoby starające się o pracę
  • Osoby, którym złożono ofertę pracy
  • Pracownicy
  • Zarząd/ właściciele
  • Byli pracownicy
  • Klienci.

Moja publikacja zawiera przykłady oraz źródła, po które warto sięgnąć, aby poszerzyć swoją wiedzę. Znajdziesz tu inspiracje z biznesu, ale także źródła typowo naukowe (nie byłabym sobą, gdybym nie sięgnęła do baz naukowych). Wiem, że nie poruszyłam wszystkich elementów marki pracodawcy, jedne poruszyłam bardziej obszernie, inne mniej. Starałam się pokazać perspektywę pracodawcy, jak i kandydata.

Jestem bardzo ciekawa..

..jaki będzie odbiór mojej książki, czy przypadnie Wam ona do gustu i będziecie po nią sięgać. Z drugiej strony cieszę się, że biblioteczka EB-owa poszerzy się o kolejną, książkę na temat marki pracodawcy.

W ramach promocji książki zaplanowaliśmy cztery spotkania autorskie połączone z wystąpieniem merytorycznym w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku oraz Poznaniu. Niestety w związku z obecną sytuacją wszystkie nasze zaplanowane aktywności mogą zostać w ostatniej chwili przeniesione do online’u, choć mam nadzieję, że tak się nie stanie. Jeśli chcesz się ze mną zobaczyć, zarejestruj się na wydarzenie klikając w poniższą grafikę:

Jeśli wolisz pozostać przy wersji online, śledź moje profile, na pewno będę się w nich dzieliła informacją o tym, w jaki sposób będzie przebiegała transmisja online.

Obecnie książka znajduje się w przedsprzedaży! Można ją kupić, a wysyłka nastąpi 15 września, czyli w dniu premiery. Jeśli już dziś chcesz kupić Employer branding po polsku wejdź na stronę Onepress klikając poniższą grafikę:

Ja już się nie mogę doczekać premiery! A Ty?

Udostępnij:
Ula Zając-Pałdyna
Autor wpisu: Ula Zając-Pałdyna
Założycielka HR na obcasach, właścicielka agencji doradztwa personalnego, prawniczka pisząca doktorat z zarządzania.