EB Kreator 2016 rozstrzygnięty!
8 lutego odbyła się gala rozdania nagród najbardziej prestiżowego konkursu employer brandigowego w Polsce. Konkursu, który przyciągnął ogromną ilość zainteresowanych. W tym roku do EB Kreator przyjęto aż 160 zgłoszeń ze 100 firm. Taka ilość zainteresowanych to nie tylko dowód na to, że konkurs cieszy się popularnością, ale przede wszystkim informacja, że HR poza wykonywaniem dobrej roboty nauczył się w końcu chwalić swoimi sukcesami.
Kto wygrał?
Jury przyznało nagrody w 7 kategoriach:
Zakładka kariera – Merixstudio.
Akcja rekrutacyjna – Polpharma.
Ogłoszenie rekrutacyjne – Stanley Black & Decker.
Kampania w social media – IKEA Retail.
Kampania employer branding – Lidl Polska za akcję „Lidl zaczyna się od ludzi”.
Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne – Future Processing za film „Better Future – Medical Imaging Project”.
Wewnętrzna kampania employer branding – Apptension oraz Avon – jury postanowiło przyznać dwie równorzędne nagrody.
Nagrodę specjalną przyznano firmie Aterima Med, która stoi za akcją „Jeszcze bardziej zaopiekowani”.
Wśród zwycięzców pojawiły się zarówno duże brandy, jak i mniejsze firmy, których projekty nie odstawały od tych, za którymi stał sztab ekspertów. Cieszę się, że wśród nominowanych pojawiły się też agencje rekrutacyjne, które nie zawsze pamiętają o tym, że powinny dbać o swój wizerunek jako pracodawcy. Sama gala była okazją nie tylko do odebrania nagrody i wypicia lampki wina, ale przede wszystkim do obejrzenia inspirujących projektów wizerunkowych. W kuluarach rozmawiałam z kilkoma osobami nominowanymi do nagrody, której finalnie nie otrzymały. Żadna z tych osób nie czuła rozżalenia, a zdarzyły się nawet takie, które przyznały, że z tak dobrym projektem to one mogły przegrać! Jak zwykle event zgromadził śmietankę HR-owców i ponownie mogłam się przekonać o tym, że dobrze dzieje się w branży!
GoldenLine – dobra robota! Dziękuję za możliwość bycia partnerem tego wydarzenia.
Zostaw komentarz