• Wanda kluczem do porozumienia!

    Ci, którzy pracują w międzynarodowym środowisku doskonale wiedzą, jak wiele może być nieporozumień wynikających z różnic kulturowych. Pomimo tego, że każdy posługuje się biegle językiem angielskim, często pojawiają się utrudnienia, kiedy pracownicy pochodzący z różnych krajów próbują się ze sobą porozumieć.

    Unit4 opracował „tłumacza”

    Firma Unit4, która jest twórcą marki TETA i doświadczonym producentem oprogramowania HR, ERP oraz BI, postanowiła stworzyć asystenta dla przedsiębiorstw o wdzięcznej nazwie Wanda EasySpeak. Oprogramowanie ma zapobiegać nieporozumieniom międzykulturowym w międzynarodowych zespołach projektowych. System wykorzystuje możliwości z zakresu technologii AI poprzez usługę cyfrowego asystenta znanego pod imieniem Wanda. Asystent osadzony jest w istniejących aplikacjach komunikacyjnych takich, jak Skype czy Messenger, wysyła odbiorcy powiadomienia i sugestie w czasie rzeczywistym i pomaga realizować zadania w trakcie pracy. Brzmi niewiarygodnie?

    Zerknijcie na ten filmik: https://www.youtube.com/watch?v=1SOhThxYFbw

    Asystent EasySpeak został zaprogramowany z uwzględnieniem tysięcy założeń dotyczących odmiennych kultur, które stanowią bazę informacji wykorzystywaną do analizy uczuć, jakie towarzyszą danej konwersacji, uprzedzając odbiorcę o potencjalnych nieporozumieniach. Wyposażony jest także w silnik empatii pozwalający mu uczyć się empatycznego reagowania na daną sytuację tak, by podpowiadać rozmawiającemu odpowiedzi, które nie urażą osób biorących udział w konwersacji.

    W czym pomaga EasySpeak?

    Unit4 stworzył rozwiązanie składające się z kilku różnych trybów działania oraz dodatkowych funkcji:

    • EasySpeak Reader – służący interpretacji wiadomości e-mail;
    • EasySpeak Listener – wysyła słuchaczowi komunikaty tekstowe w czasie rzeczywistym podczas konwersacji;
    • EasySpeak Moderator – dokonuje interwencji głosowych w czasie rzeczywistym podczas telekonferencji, aby uniknąć nieporozumień;
    • Tryb Dyskretny – widoczne na ekranie powiadomienia i alerty wygenerowane w oparciu o przebieg konwersacji;
    • Tryb Interwencyjny – podobny do opisanego powyżej, wyposażony jednak w słyszalny komunikat, namawiający osobę mówiącą do odmiennego sformułowania zdania – w jaśniejszy lub grzeczniejszy sposób.

    Projekt pilotażowy wdrożony wśród pracowników na całym świecie okazał się sukcesem, dlatego Unit4 postanowiło zaoferować korzyści programu także innym organizacjom. Zainteresowane przedsiębiorstwa mogą zapisać się na testy wersji beta już 1 kwietnia!

    Zainteresowani?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *